wiem... dosyc dlugo mnie nie bylo, ale musialam troche odpoczac od internetu... sprawy sie troche pokomplikowaly, ale juz jest dobrze :)
Niedawno wrocilam z zakupow, z ktorych jestem nie zadowolona, gdyz kupilam sobie tylko notanik! a obiecalam wam, ze w niedziele pojawi sie houl... no coz... musicie jezcze troche poczekac :)
Skonczylam dzisiaj czytac ksiazke, ktora tak na prawde zytam od 5 miesiecy :D no coz... ona ma 800 stron, wiec sie nie dziwcie!
Wczoraj porobilam kilka zdjec moim laptopem, poniewaz aparat mi siadl i nie mialam go jak naladowac "/ no coz...
Teraz siedze sobie w moich najcieplejszych skarpetkach jakie kiedykolwiek mialam i popijam sobie goraca herbate z cytryna :) ogolnie jest OK. kiedy skoncze juz pisac posta to pojde lezec do lozka i zaczne ogladac jakas telenowele (wtajemniczenie wiedza, ze telenowele to moj drugi swiat). obecnie ogladam Dzikie Serce. zapowiada sie niezle :) Niewiem jak wam, ale mi ten weekend strasznie szybko przelecial :D na szczescie jeszcze tylko poniedzialek i wtorek, a od srody do nastepnej srody przera swiateczna! tak sie, ciesze, ze bede mogla polezec sobie w lozku i spac nie maja stresu :)
Zaraz przyrzadze sobie jeszcze cos do jedzenia i bedzie to spelnienie moich marzen na dzisiaj :) jeszcze raz bardzo was przepraszam, ze przez tak dlugi czas nie pisalam, mam nadzieje, ze sie na nie nie gniewacie :)
Kocham Was!
Papa ;*** ;33
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz