14 kwi 2015

Przeniesienie BLOGA!

hejji!

dlugo sie zastanawialam, i postanowilam, ze przeniose swojego bloga na moj drugi gmail. mam nadzieje, ze nie jestescie zli. zasubskrybuje was na nowym kanale, mam nadizeje ze Wy sie odwdzieczycie. bardzo was przepraszam, ze teraz robie takie zamieszanie. skopiuje WSZYSTKIE POSTY I KOMENTARZE i przeniose je na moj drugi profil. dziekuje za wyrozumialosc i jeszcze raz BARDZO was przepraszam za tu cale zamieszanie :)

DZIĘKUJĘ! I KOCHAM WAS!

13 kwi 2015

Anti boyfriend TAG

Hejii babes ;*

Dzisiaj przygotowalam dla Was post, w ktorym bede odpowiadala na pytania nt. mojego Idalu ^^  Zaczynajmy! :)


1. Jaka jest najważniejsza cecha, której szukasz w chłopaku?
Więc według mnie chłopak powinien być przede wszystkim przystojny. I najlepiej by było, gdyby był wyższy ode mnie :) Fajnie by było, gdyby był taki trochę łobuzerski. Oczekuję również, aby się dobrze ubierał, miał styl, i aby był zabawny, bo ja uwielbiam się śmiać w towarzystwie innych osób :D

2. Jakie cechy od razu powodują, że nie jesteś zainteresowana chłopakiem?
Gdyby się trochę dłużej mu przypatrzyło, to tych cech na pewno znalazło się bardzo dużo. Nie mówię tu o wszystkich chłopakach, ale o większości (bez urazy).

3. Jakie cechy wyglądu zauważasz najpierw?
Ehh... :D No na pewno musi być przystojny, bo tego oczekują chyba WSZYSTKIE dziewczyny :))))
Zwracam uwagę na to, jak się ubiera, jakie ma oczy, włosy, bo to chyba się najbardziej rzuca w oczy :))))))

4. Opisz wymarzoną randkę
Moja wymarzona randka? :D Na pewno nie chciałabym, żeby mój chłopak zabrał mnie do kina, albo gdzieś w jakieś miejsce publiczne, bo po prostu nie moglibyśmy sobie pogadać, a to chyba jest najważniejsze. Fajnie by było, gdyby zabrał mnie na jakiś długi spacer... ^^

5. Kim byłby Twój sławny chłopak?
Ehmm... Kim by był mój sławny chłopak, to chyba wiedzą wszyscy, którzy czytają mojego bloga, aska. Oczywiście wybrałabym - jak każda Belieberka - Justina Biebera :) I teraz nie obchodzi mnie to, czy komuś przeszkadza fakt, że go lubię, bo każdy może lubić kogoś innego, i ja się z tego nie śmieję, więc hejty zostawcie dla siebie :)

6. Przez co zakończyłabyś związek?
Więc na pewno zakończyłbym związek, gdybym wiedziała, że mój chłopak mnie zdradza. To na pewno! Ale jeszcze bym ten związek zakończyła, gdybym widziała, że do siebie nie pasujemy, że musimy od siebie po prostu trochę odpocząć... Tak... "/

7. Co chciałabyś, żeby Twój chłopak robił w związku?
Długi czas zastanawiałam się, co te pytanie ma znaczyć i doszłam do wniosku, że chyba chodzi o to, jaką "rolę" ma grać w nim mój chłopak. Więc fajnie by było, gdyby on rzucał jakieś pomysły, jakbyśmy mieli spędzić dzień. I to jest chyba najważniejsze, bo ja nie jestem dobra w myśleniu, więc ja nie miałabym zamiaru ciągle wymyślać, jakbyśmy mieli spędzać czas wolny :) 

8. Jakiego koloru Twój chłopak miałby mieć włosy i oczy.
Szczerze mówiąc, to nie ma to dla mnie jakiegoś wielkiego znaczenia. Każdemu pasuje inny odcień włosów, oczu i w ogóle. Więc nie wiem :) Może blondyn, z niebieskimi oczami, albo brunet, szatyn z brązowymi oczami? :)

9. Twój chłopak kupuje Ci prezent. Co to jest?
Dla mnie nie ma to wielkiego znaczenia, bo w końcu on wybiera, jaką chce mi zrobić niespodziankę... Ale tak najbardziej chciałabym dostać takiego OGROMNEGO misia, który jest większy ode mnie :) To jest mój wymarzony prezent ^^

10. Ulubiony typ chłopaka?
Nie wiem, czy w tym pytaniu chodzi o to, ale uwielbiam wysokich chłopaków, do których mogłabym się przytulić, i bym musiała patrzeć do góry, żeby zobaczyć jego oczy :) No nie wiem, dlaczego akurat tak, ale nigdy się nad tym jakoś specjalnie nie zastanawiałam :)

Więc doatarliśmy do końca postu. Mam nadzieje, ze post sie Wam spodobal. Na moim FunPage'u dawajcie mi jakies pomyslay na posta, bo mi sie juz Wszystkie wyczeraly, wiec, tak :) zegnam sie z wami i papatki ;***






♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

12 kwi 2015

hello you!

Niewiem czemu, ale nie chcialo mi sie pisac tego posta, bo caly czas siedzialam na podworku, chociaz nie jest dzisiaj tak cieplo jak bylo wczoraj. jednak pomyslalam, ze warto opisac swoj dzien, i znalazlam kilka wolnych minut na tego posta :) do tego pol godzinki na zrobienie zdjec, co mi w zupelnosci wystarczylo :)
dzien mija szybko, wiec i do szkoly coraz szybciej... nie chce mi sie isc do szkoly... wolalabym posiedziec w domu, napic sie kawy rozpuszczalnej i poczytac dobra ksiazke... jednak wiem, ze to niemozliwe... "/ dzisiaj, kiedy razem z moim psem biegam zrobilam sobie cos ze stapa, i ona mnie tak boli, ze chyba zrobilam cos powaznego... moze ja lekko skrecilam, bo bol jest nieziemski... chodze jak kaleka... chyba musze z tym isc do lekarza, bo nie chce tego lekcewazyc... a tak nawiasem mowiac, to moze nie pojde jutro do szkoly z powodu tej nogi? XD byloby super :D
Ahhh... nie mam pomyslu na posty... moze Wy nie oswiecicie? :)))))))))))




11 kwi 2015

Hot Day

kiedy rano wstałam, zobaczylam, ze na niebie nie ma ani jednej chmurki, co wprawilo mnie w naprawde dobry nastroj... postanowilam, ze nie bede ubierala juz kurtek, aby wyjc na podworko, i zadecydowalam, ze ubiore sobie crop-top i legginsy.
dzisiaj jest na prawde goraco... chcialam sie troche opalic, ale chyba jest na to za wczesnie... ale chcialam cos zrobic z moja blada skora.
skoro dzisiaj jest upalny dzien, postanowilam zadbac o swoja kondycje i postanowilam pobiegac, zagrac w cos z moja siostra i takie tam... dzisiaj jade z rodzicami odebrac moja druga siostre z peronu, gdyz wraca dzisiaj z Wrocławia :) ciekawe, czy mi cos przywiozla :)
postanowilam rowniez, ze poczytam sobie jakas ksiazke... znalazam odpowiednia i bardzo fajnie mi sie ja czyta :) tylko slonce mnie slepi w oczy, ale postanowilam, ze ubiore juz okulary :D jej!
porobilam w wolnym czasie kilka zdjec... robilam je na spontana, wiec nie gniewajcie sie, gdy nie wyszly zbyt dobrze :D





7 kwi 2015

Moja Przyszłość... ;33

Hejooo! ;***

dlugo zastanawialam sie, jaki post dzisiaj napisac... postanowilam, ze napisze o mojej przyszlosci czyli o tym, kim chcialabym zostac, jak wyobrazam sobie moje dorosle zycie i wogole :) post MOŻE byc troche dlugi, ale to nic nie zmieni, prawda? :)

jak juz wiecie, bardzo interesuje sie moda, fotografowaniem i dekorowaniem wnetrz :) moze to tylko "słomiany zapał" ale w przyszlosci chcialabym zostac modelka... na razie to sie nie zapowiada, gdyz jestem troche niska "/ jej! ale zawsze moglabym zostac fotomodelka :) jezeli tem pomysl by sie nie powiodl chcialabym zajac sie dekorowaniem wnetrz :) jest to dla mni na prawde wielka przyjemnosc, gdy moge cos ustawic, i to wyglada pieknie :) a jezeli tem pomysl rowniez by sie nie powiodl, to chcialabym powiazac moja przyszlosc z prowadzeniem bloga, i nagrywania filmikow na yt :)

wiecie rowniez, ze moi rodzice prowadza gospodrstwo... ja NIGDY W ŻYCIU nie zgodzilabym sie, aby onie to dospodartwo na mnie przepisali! jestem najmlodsza z rodziny, wie jestem prawie w 50 % pewna, ze to gospodarswo mi przepisza... ale raczej nie, bo jestem BAAAAARDZO leniwa osoba, i raczej by tego nie zrobili :))))) gospodarstwo bedzie raczej przepisane na moja siostre, ktora pracuje w nim najwiecej :D dlatego ja, gdy skoncze liceum wyprowadzam sie za granice na studia, bo nie mam zamiaru siedziec w tej wsi :) wiem, to raczej nierealne, ale moze sie spelni? kto wie :)


5 kwi 2015

książki ♥♥♥

hejiii ;*

dzisiejszy dzien predko przelecial :D chociaz jeszcze on sie nie konczy to juz czuje, ze za 2 dni musze isc do szkoly :( dobija mnie ta mysl i nie chce mi sie nic robic... oprocz spania i czytania ksiazek :)

teraz jestem w trakcie czytanie  "odlot". jest to super ksiazka! uwielbiam ja... mimo ze ma 850 stron... ale OK :D

pare lat temu nie nawidzilam czytc ksiazek, ale to juz przeszlo, i jestem z siebie bardzo dumna... czytanie ksiazek ZAWSZE mnie uspokaja i wycisz od zzewnatrz :) moglabym czytac ksiazki wszedzie...  to jest juz moja obsesja :) nigdy nie spodziewalam sie tego, ze ksiazki moga byc w moim zyciu tak wazne... kocham je! :D to dziwne ... cos ze man nie tak ... ale okej :)

post jest krotki, ale nie chcialam sie rozpisywac, bo bym was zanudzila na smierc :)

Życze wam wesolych i radosnych swiat spedzonych w gronie najblizszych :) Pa pa! ;**

4 kwi 2015

Obsesions :3

No czeeesc ;*

wczoraj bylam u fryzjera... spoko :D ale nie o tym post =D chcialabym wam dzisiaj opowiedziec o moich obsesjach :) mam ich dosyc sporo, ale postaram sie sklecić je w kilku zdaniach :D wiec zaprrraszam :D

~Telenowele Hiszpańskie - nie wiem, kto mnie zarazil ta obsesja... chyba moja siostra :D ale ja na prawde, na prawde, na prawde uwielbiam, ba! kocham telenowele HISZPAŃSKIE! moglabym je ogladac cale zycie i nigdy by mi sie nie  znudzily :) ta obsesja ciagnie sie juz od kilku dobrych lat, i na razie nie widze konca :)
~herbata z cytryna - w chlodniejsze dni warto wypic cos cieplego,, aby sie rozgrzac... ja najczesciej pije herbate, ale musi ona zawieraz MASOWE ilosci cytrynki :D nie ma dnia, w ktorym nie zjadlaby calej cytryny, lub nie zrobila chociaz lyka hot tea :) no poprostu nie ma! ;)
~książki - jakieś 3-4 lata temu ksiazki byly moim NAJWIEKSZYM wrogiem. nie cierpiajam czytac... jezeli przechodzilam obok ksiegarni przechodzily mnie dreszcze... teraz nie moge sie obejsc bez przeczytania ksiazki... ksiazki to moj zywiol. nawet nie chce ogladac filmow... chce po prostu CZYTAĆ KSIĄŻKI!
~czesanie wlosow - na prawde nie wiem, dlaczego to jest moja obsesja... ale gdy wiem, ze moje wlosy pod wplywem ciepla (lub zimna) zamieniaja sie w klaki chce mi sie plakac... dlatego moim najlepszym przyjacielem, z ktorym NIGDY sie nie rozstaje jest grzebien lub szczotka... w kazdej wolnej chwili czesze moje wlosy... czy to normalne? o.O XD
~robienie sobie selfie - jezu... jakbyscie widzieli moj telefon, to byscie padli... tam jest 5000 tysiecy zdjec... 5000! i to sa tylko moje zdjecia... jednego dnia potrafie sobie zrobic 100 selfie... WOW! szał!
~śpiewanie - hahahaha :D jestem głupia... zamykam sie w moim pokoju na klucz, otwieram laptop i spiewam... ahahaha :D mysle, ze nikt mnie nie slyszy, a gdy otwieram drzwi wszyscy sie ze mnie smieja :D to nie normalne XD

tych obsesji jest jeszcze wieeeeeeeeeeeeeeecej ;*, ale nie chcialam sie rozpisywac :) to caly post :) do jutra! :****



a tu macie taki mix zdjec z calego tygodnia :D
wesolych swiat! (ja i tak ich nie obchodze, wiec wy mi nie musicie mowic "nazajem" :D)
  

3 kwi 2015

pewność siebie

heii!

dzisiaj mam dla was troche inny temat posta niz zwykle... otoz bede mowila o pewnosci siebie... wiem, ze niektozi nie potrafia sobie z tym poradzic... boja sie wyjsc do ludzi...

ja tez tak kiedys mialam, ale powiedzialam sobie, ze nie moge taka byc, nie moge sie wszystkiego bac...

ten problem najczesciej zauwazamy u dziewczyn. nie bojcie sie! to nic wam nie da, a to, ze bedziecie otwarte na swiat sprawi, ze lepiej sie poczujecie, ze poczujecie naplyw tej dobrej energii... na prawde, nie ma sie czego bac :)
doswiadczylam kiedys taki przypadek, ze pewniem chlopak podszedl do mnie i powiedzial mi, ze kestem brzydka... :D powiedzial to, bo nie chcialam sie z nim umowic... ja bylam wtedy taka szara, niesmiala myszka... nie potrafilam mu sie przeciwstawic i odpyskowac mu... on i jego koledzy nasmiewali sie ze mnie, a ja bylam strasznie smutna i bylo mi wstyd... pewnego dnia stanelam przed lustrem i powiedzialam "nie! nie bede juz szara myszka! nikt nie ma prawa mnie obrazac!"
kiedy nastepnego dnia on do mnie podszedl i powiedzial ze jestem beznadziejna i brzydka ja bez wahania odpowiedzialam mu: "o! jaka masz piekna bluzke... kurtka tez ladna, a buty sa cudowne!"
On sie tak zaczerwienil, ze myslalam, ze zaraz splonie :D on mnie obraza, a ja mu schlebiam... super polaczenie prawda? kolejnego dnia, kiedy on siedzial sobie na lawce z kolegami, a ja z moimi kumpelami szlysmy pewnym krokiem on od razu sie odwrocil :D
nie ma sie czego bac, dziewczyny! jezeli jakis chlopak  wam dokucza nie bierzcie tego na powaznie... po prostu chce sie przed wami popisac, bo mu sie podobasz! jezeli mowi ci cos obrazliwego, uzyj to przeciwko niemu :) w koncu sie odwali :)

2 kwi 2015

weather is fuck

Hej people! ♥

dzisiejsza pogoda mnie dobija... a jak u was? niedlugo wielkanoc, a za oknami bialo... wiecie..., ja wielkanocy raczej nie obchodze.. tzn. obchodze ze wzgledu na moja rodzine, ale tak to nie wieze raczej w boga, a przynajmniej trace swoja wiare. jedenek wielkanocy nie moge sie odczekac.. dziwne, huh? pogoda mnie zawiodla... dzisiaj caly dzien spedzilam na czytaniu ksiazki, ogladaniu telenoweli i spanio... czasami wstawalam aby napic sie garoacej ferbaty z cytryna lub kawy rozpuszczalnej... ehhh.... szkoda, ze mini wakacje potrwaja tylko przez 1 tydzien... chcialabym, aby skonczyl sie juz rok szkolny... marzy mi sie teraz goraca plaza, kapiej w morzu i popijanie sorbretu :)))... jednak gdy patrze za okno robi mi sie na sama mysl niedobrze... coz... "sorry, taki mamy klimat ;/"
jutro ide do fryzjera, wiec czas mi przynajmniej troche przeleci... no coz :D
ogolnie jestem wesolo nastawiona na te swieta, chociaz wiem, ze zadnej zabawy z tego nie bede miala... ahhh... przynajmniej dostane jakies prezenty... wiem, materialistka ze mnie :D post jest krotki, bo juz wieczor, a mi nie chce sie pisac... ide teraz poogladac telewizje z rodzinka... :D jeee! XD dzisiaj nie odpowiadalam na asku, bo jak mowilam wczesniej: caly dzien spedzilam na czytaniu lub spaniu... i tak zapowiada sie reszta tej przerwy swiatecznej :D zyczcie mi powodzenia, zebym nie umarla z nudow :)

Kocham Wam mocno! i zycze wesolych i radosnych swiat :D
Tak wygladal moj dzien... nie wiem czemu, ale mialam ubrane okulary przecisloneczne :D cos ze mna nie tak :)))

1 kwi 2015

calm...

Hey You!

Dzisiaj nareszcie zaczela sie moja przerwa wielkanocna :) wiem... wiekszosc z Was zaczyna ja dopiero w czwartek, ale tak sie zlozylo, ze dzisiaj 6 klasy pisza ten wazny sprawdzian i nie idziemy do szkoly. szkoda tylko, ze to ostatni raz, kiedy pierwszego kwietnia nie ide do szkoly "/ no coz... nie ma sie co smutac :D teraz na sczescie tydzien spokoju od nauki :) jestem bardzo szczesliwa, bo w koncu bede mogla usiąść z łozku i obejzec jakas telenowele hiszpanska, lub poczytac ksiazke :) wiem... moje zycie jest troche nudne, ale mi sie to podoba :)

Skoro mowimy juz o tych moich "mini wakacjach", to mam kilka postanowien na ten tydzien ^^

►Więcej cwiczyc - ja wmawiam sobie to zdanie od tylu miesiecy, i jeszcze nigdy go w pelni nie zrealizowalam :( stan w jakim znajduje sie teraz moja forma fizyczna jest ponizej zera. no coz... moze w ten tydzien uda mi sie to jakos nadrobic :)
►odzywiac sie zdrowo - tyle slyszalam o tych chorobach spowodowanych przez jedzenie niezdrowych i tych samych rzeczy, ze czasami bylo mi niedobrze... mimo to po przespanej nocy o tym zapominala i znowu sie obrzeralam. dlatego teraz MUSZĘ jesc zdrowo :)
►spedzac mniej czasu na laptopie - ja jestem juz uzalezniona od laptopa... codziennie MUSZĘ obejrzec aska, tumblr, bloga, twittera i inne, bo bez tego caly czas chodzilabym jak nie powiem co ! To juz jest uzaleznienie, prawda? dlatego postanowilam, ze czas to zmienic i szanowac troche swoj wzrok, bo mam dopiero te 12 lat :) no coz... chyba jakos wytrzymie :)
►pic mniej kawy rozpuszczalnej, a wiecej herbaty z cytryna - ja jestem OGROMNA fanka kawy rozpuszczalnej. pije ja okolo 3/4 razy dziennie i nie zdaje sobie sprawy, ze moze ona zaszkodzic mojemu organizmowi, a moje zeby moga byc coraz gorsze :/ uwielbiam rowniez herbate z cytryna, dlatego postanowila, ze bede pila wiecej herbaty, a mniej kawy :)
►bardziej dbac o siebie - jak pewnie wiekszosc z was wie, bardzo interesuje sie moda :) mimo to nie zawsze wystarcza mi czasu na to, aby smarowac sie kremami, lub chodzic w innych fryzurach - nie tylko w rozpuszczonych wlosach. wiec musze o siebie zadbac, aby moja cera byla jeszcze lepsza, niz jest w tej chwili! ;)

To chyba wszystkie postanowienia ;33 jest ich malo, ale gdyby bylo ich wielej, to bym ich na pewno nie wykonala ;333. teraz zegnam sie z wami i do jutra ;)
♥♥♥